Ändrade Planer

Ikväll blev de ingen skiva för min del, är fortfarande fökyld och jag kännde att jag ville bli frisk till helgen då de självklart blir utgång. Idag har jag i allafall varit inne i stan hela dagen med Lydia och Jenna. Mötte upp dom vid 1 och då gick vi till Pizza Hut och käka. Vi hade självklart tävling och Jenna vann överlägset. När vi var nöjda gick vi runt i affärer. Fick med mig lite kläder hem och hårfärg. Passade även på att ta ett till hål i örat, vilket jag funderat länge på att göra men som vanligt blir de aldrig av. Kom hem vid 8 och då var de bara att sätta igång med pluggandet igen, fick reda på att jag har ett till prov nästa vecka, Suck! Nu är de dags för mig att sova, imorgon är de praktik som gäller. God Natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0