Söndag

Idag mår man som man förtjänar, har blivit en hel del festande den här helgen. I Fredags började vi på daam, shotta teqiula och hade de galet kul. Drog även förbi soft bar en stund innan de var dags att rulla hem. På lördagen mådde man skitdåligt hela dagen, har nog aldrig varit så bakis som då.. Aldrig mer teqiula! Men jag jobbade på som vanligt och när jag slutat var de bara att tagga till för kvällen. Vi var på daam igen och den här gången kollade vi självklart på fotboll. När matchen var slut drog vi till Entourage, men de var så sjukt mycket folk där så vi drog istället till Dovas och satt där hela kvällen. Idag har jag sovit hela dagen och jag mår fortfarande lika dålig och inte nog med de så har jag blivit sjuk igen. Seeegt, men de är bara att kämpa på för imorgon måste jag gå till skolan! Ska nu kolla på tv och sen ska jag sova. Vi hörs imorgon, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0